Известие

Collapse
No announcement yet.

Не се включва перката

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не се включва перката

    Здравейте колеги днес си смених термостата също и датчика на него който е колата духа топло на едно место ако не пусна парното дига 100 градуса като изобщо не пуска перката да върти ако пусна парното на едно место държи 87-88 и вече като тръгна сваля на 80 някой ако се е сблъсквал със подобен проблем да сподели каква може да е причината да не държи градуси и да не пуска перка ?
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 Hp

  • #2
    Първи заподозрян - датчикът. Имаш ли вариант да монтираш стария датчик?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Първи заподозрян - датчикът. Имаш ли вариант да монтираш стария датчик?
      аз със тази цел го смених ако трябва да бъда откровен направо нов термостат
      Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 Hp

      Comment


      • #4
        Ако и преди смяната не е пускала перката, възможно е да е изгорял резисторът за първата степен. Ако е вярно предположението ми, би трябвало при 102 да пусне втората. Най - добре е степените да се тестват на диагностика а и да се види, каква температура "вижда" ECU - то.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Ако и преди смяната не е пускала перката, възможно е да е изгорял резисторът за първата степен. Ако е вярно предположението ми, би трябвало при 102 да пусне втората. Най - добре е степените да се тестват на диагностика а и да се види, каква температура "вижда" ECU - то.
          е добре а самата температура възможно ли е от него да не поддържа все пак термостата го взех със цел да държи и във движение 88-90
          Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 Hp

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от krisshousee Покажи съобщение
            е добре а самата температура възможно ли е от него да не поддържа все пак термостата го взех със цел да държи и във движение 88-90
            Индикацията на таблото не е точен ориентир. ECU - то мери температурата с отделен сензор, който може да е поместен в един корпус с този за стрелката. Познава се по това, че в този случай датчикът е с 3 пина.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Индикацията на таблото не е точен ориентир. ECU - то мери температурата с отделен сензор, който може да е поместен в един корпус с този за стрелката. Познава се по това, че в този случай датчикът е с 3 пина.
              тоест най добре на компютър тестване на степените макар че във момента изгубих аз нижката поради факта че на место без пуснато парно дига 100 гарудса със парно седи на 88 а във движение на 80 и няма перка нито стрелката може да зацепи на едно место
              Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 Hp

              Comment


              • #8
                Да споделя, че днеска го изядох тоя. При мене има и едно реле , да носи големия ток. Оказа се, че от химикалите кабелите са прогнили и канелните обувки са изгнили.
                Много гадна ситуация.
                Аз се оправих, но.... Прегледайте си чарковете!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от krisshousee Покажи съобщение
                  тоест най добре на компютър тестване на степените макар че във момента изгубих аз нижката поради факта че на место без пуснато парно дига 100 гарудса със парно седи на 88 а във движение на 80 и няма перка нито стрелката може да зацепи на едно место
                  Да, най-добре е диагностика. Така хем ще се види действителната температура на мотора (ако датчикът е изправен), хем ще се тестват степените на охлаждането и всичко бързо ще се изясни.

                  Преди това можеш да направиш все пак нещо.

                  На работещ мотор изключи датчика и виж дали перката ще развърти на втора степен. Ако да, то много вероятно е да е изгорял онзи резистор, за който говорих по-горе.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Да, най-добре е диагностика. Така хем ще се види действителната температура на мотора (ако датчикът е изправен), хем ще се тестват степените на охлаждането и всичко бързо ще се изясни.

                    Преди това можеш да направиш все пак нещо.

                    На работещ мотор изключи датчика и виж дали перката ще развърти на втора степен. Ако да, то много вероятно е да е изгорял онзи резистор, за който говорих по-горе.
                    Изключвам тоест датчика от термостата дето му е на блокчето и директно трябва да включи 2ра степен не зависимо дали колата е студена или топла ? а относно температурата която странно защо не държи проблемът може да е във екуто до колкото те разбрах така ли ?
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 Hp

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от krisshousee Покажи съобщение
                      Изключвам тоест датчика от термостата дето му е на блокчето и директно трябва да включи 2ра степен не зависимо дали колата е студена или топла ? а относно температурата която странно защо не държи проблемът може да е във екуто до колкото те разбрах така ли ?
                      Да, за първото - правилно си разбрал.

                      За температурата, която показва стрелката нищо не мога да кажа преди нейното показание да се съпостави с това на ECU - то.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Да, за първото - правилно си разбрал.

                        За температурата, която показва стрелката нищо не мога да кажа преди нейното показание да се съпостави с това на ECU - то.
                        разбрах те напълно набих се във приключение тоест във момента във това държане на температура и все пак някой ако е минал по този път ще съм му благодарен да сподели а колкото до перката дори още сега ще изключа буксата да проверя
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 Hp

                        Comment


                        • #13
                          Нормално е като пуснеш парното да има някакъв пад в температурата, имаш все едно още един малък радиатор с работеща перка
                          Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:29.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            Значи ако наистина се тества по този начин перката през датчика на термостата тя не работи следователно резистора е възможно да е заминал другият варят е бушон или реле там дето е пред акумулатора във кутията до колкото се сещам !? Но пък това със температурата дето не застава на едно место ме вбесява ужасно понеже поради тази причина смених и термостата ? Другия вариант е гарнитура на главата освен да е и да не държи температура вече и аз не знам за пустата температура какво може да е ?
                            Last edited by krisshousee; d.m.y г., 23:33.
                            Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 Hp

                            Comment


                            • #15
                              На моята също стрелката не стои на едно място. Всичко е изправно. Леките колебания не трябва да те притесняват.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X