Здравейте колеги днес си смених термостата също и датчика на него който е колата духа топло на едно место ако не пусна парното дига 100 градуса като изобщо не пуска перката да върти ако пусна парното на едно место държи 87-88 и вече като тръгна сваля на 80 някой ако се е сблъсквал със подобен проблем да сподели каква може да е причината да не държи градуси и да не пуска перка ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Не се включва перката
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПърви заподозрян - датчикът. Имаш ли вариант да монтираш стария датчик?
Comment
-
Ако и преди смяната не е пускала перката, възможно е да е изгорял резисторът за първата степен. Ако е вярно предположението ми, би трябвало при 102 да пусне втората. Най - добре е степените да се тестват на диагностика а и да се види, каква температура "вижда" ECU - то.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко и преди смяната не е пускала перката, възможно е да е изгорял резисторът за първата степен. Ако е вярно предположението ми, би трябвало при 102 да пусне втората. Най - добре е степените да се тестват на диагностика а и да се види, каква температура "вижда" ECU - то.
Comment
-
Първоначално публикувано от krisshousee Покажи съобщениее добре а самата температура възможно ли е от него да не поддържа все пак термостата го взех със цел да държи и във движение 88-90
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеИндикацията на таблото не е точен ориентир. ECU - то мери температурата с отделен сензор, който може да е поместен в един корпус с този за стрелката. Познава се по това, че в този случай датчикът е с 3 пина.
Comment
-
Да споделя, че днеска го изядох тоя. При мене има и едно реле , да носи големия ток. Оказа се, че от химикалите кабелите са прогнили и канелните обувки са изгнили.
Много гадна ситуация.
Аз се оправих, но.... Прегледайте си чарковете!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от krisshousee Покажи съобщениетоест най добре на компютър тестване на степените макар че във момента изгубих аз нижката поради факта че на место без пуснато парно дига 100 гарудса със парно седи на 88 а във движение на 80 и няма перка нито стрелката може да зацепи на едно место
Преди това можеш да направиш все пак нещо.
На работещ мотор изключи датчика и виж дали перката ще развърти на втора степен. Ако да, то много вероятно е да е изгорял онзи резистор, за който говорих по-горе.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДа, най-добре е диагностика. Така хем ще се види действителната температура на мотора (ако датчикът е изправен), хем ще се тестват степените на охлаждането и всичко бързо ще се изясни.
Преди това можеш да направиш все пак нещо.
На работещ мотор изключи датчика и виж дали перката ще развърти на втора степен. Ако да, то много вероятно е да е изгорял онзи резистор, за който говорих по-горе.
Comment
-
Първоначално публикувано от krisshousee Покажи съобщениеИзключвам тоест датчика от термостата дето му е на блокчето и директно трябва да включи 2ра степен не зависимо дали колата е студена или топла ? а относно температурата която странно защо не държи проблемът може да е във екуто до колкото те разбрах така ли ?
За температурата, която показва стрелката нищо не мога да кажа преди нейното показание да се съпостави с това на ECU - то.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДа, за първото - правилно си разбрал.
За температурата, която показва стрелката нищо не мога да кажа преди нейното показание да се съпостави с това на ECU - то.а колкото до перката дори още сега ще изключа буксата да проверя
Comment
-
Нормално е като пуснеш парното да има някакъв пад в температурата, имаш все едно още един малък радиатор с работеща перкаLast edited by lordliness; d.m.y г., 22:29.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Значи ако наистина се тества по този начин перката през датчика на термостата тя не работи следователно резистора е възможно да е заминал другият варят е бушон или реле там дето е пред акумулатора във кутията до колкото се сещам !? Но пък това със температурата дето не застава на едно место ме вбесява ужасно понеже поради тази причина смених и термостата ? Другия вариант е гарнитура на главата освен да е и да не държи температура вече и аз не знам за пустата температура какво може да е ?Last edited by krisshousee; d.m.y г., 23:33.
Comment
Comment